Шановний абоненте! Компанія Інтертелеком вдячна Вам за те, що Ви зацікавились послугами компанії і звернулись до оператора центру інформаційної підтримки. Будь-ласка, ознайомтесь з правилами спілкування за допомогою сервісу Онлайн – консультування, перед тим як розпочати спілкування.
Введіть, будь ласка, Ваше ПІБ Введіть, будь ласка, Ваш номер телефону у форматі: код міста + номер, наприклад,(048) 123 45 67
Правила спілкування за допомогою сервісу Онлайн - консультування.
Служба Онлайн – консультування призначена виключно для консультацій абонентів та клієнтів компанії Інтертелеком, стосовно акцій, пропозицій, інформування про стан особового рахунку та іншої довідкової інформації про компанію та послуги що надаються;
Для того, щоб консультант міг надавати інформацію за Вашим номером, необхідно вказати номер і Прізвище, ім`я і по – батькові власника номеру;
Онлайн – консультант може бути тимчасово недоступний. В такому випадку Ви можете скористатись сервісом пізніше, або залишити Ваше питання в розділі «контакти / Зворотній зв’язок» http://www.intertelecom.ua/ua/contacts/feedback;
Ви маєте можливість отримати історію діалогу з онлайн - консультантом на Вашу електронну адресу;
Просимо Вас використовувати при спілкуванні літературно – нормативну лексику, інакше консультант буде вимушений припинити діалог;
Служба Онлайн – консультування працює 7 днів на тиждень цілодобово.
Будь ласка, підтвердіть свою згоду з правилами, щоб розпочати діалог.