Послуга «Очікування виклику» дозволяє відповісти на вхідний виклик у той час, коли абонент вже розмовляє по телефону.

Під час розмови ви почуєте короткий сигнал, який означає, що на ваш номер надійшов ще один виклик. При цьому абонент, який набрав ваш номер, почує звичайні довгі гудки з різким обривом тональності у кінці гудка. Завдяки цим гудкам можна визначити, що той, кому дзвонять зайнятий на першій лінії.

Ви можете відповісти на вхідний дзвінок, не перериваючи поточну розмову, натиснувши кнопку ВИКЛИК.

Для перемикання між розмовами натискайте ВИКЛИК.

Якщо ви бажаєте проігнорувати вхідний дзвінок, не виконуйте ніяких дій.

 

Як замовити послугу «Очікування виклику»

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як управляти послугою «Очікування виклику»

Управляти замовленою послугою «Очікування виклику» на терміналі можливо наступним чином:

активація: наберіть *43 та натисніть ВИКЛИК

деактивація: наберіть #43 та натисніть ВИКЛИК

 

Як тарифікується послуга «Очікування виклику»

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).