У
разі якщо ви не використовуєте підключені послуги протягом 12 місяців поспіль (не проявляє абонентську активність*) надання послуг
призупиняється.
* «Абонентська активність» - сплата абонентської плати (або плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний/вихідний трафік, платні вхідні/вихідні дзвінки, або платні SMS.
Як поновити послуги
Поновити використання послуг можна будь-яким з наступних способів:
- за телефонами * 750, 0945050750 в системі IVR або за допомогою оператора служби підтримки;
- через web - сторінку поновлення при підключенні до мережі
Інтернет через обладнання (телефон, смартфон, модем, роутер) з
цифровим ідентифікатором або абонентським номером, який відновлюється;
- в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
Поновлення послуг за допомогою web-сторінки можливо для абонентів, у
яких на устаткуванні не видалена вихідна операторська інформація:
цифровий ідентифікатор, логін і пароль входу в EV-DO.
Детальні умови
- Період відсутності абонентської активності (12 місяців) для
всіх тарифних планів 3G інтернету, Домашнього інтернету Wі-Fі, фіксованого та
мобільного зв'язку.
- При поновленні послуг особовий рахунок, абонентський номер,
цифровий ідентифікатор, баланс на основному рахунку, історія в Особистому кабінеті зберігаються.
- Поновлення обслуговування відбувається на той тарифний план з
набором додаткових послуг, який був у вас підключений до моменту
призупинення послуг.
- Для відновлення послуг на вашому особовому рахунку необхідна
наявність суми грошових коштів, достатньої для оплати абонентської
плати.
- Призупинення послуг зв'язку можливо не більше двох разів. У разі якщо ви не відновлюєте послуги протягом повторного періоду
призупинення, абонентський номер (цифровий ідентифікатор у
інтернет-тарифів) повністю відключається.
- Для
абонентів з діючою Додатковою угодою за відсутності абонентської
активності протягом 2-х місяців, послуги не припиняються, а
відключаються в кінці 3-го місяця з дати останньої абонентської
активності.