Чи можу я відключити додаткові послуги?

Відмовитися від кожної з додаткових послуг можна в особистому кабінеті або в Центрі обслуговування абонентів, маючи при собі паспорт і документи на номер, з якого Ви хочете зняти додаткові послуги.

Я збираюся виїхати на тимчасову роботу за межі України. Що потрібно зробити, щоб не втратити номер?

Спеціально для таких випадків компанія Інтертелеком пропонує послугу "Тимчасове припинення договору". Скориставшись даною послугою можна призупинити дію контракту строком до 12-ти місяців. Протягомдії даної послуги стан особового рахунку абонента буде залишатися незмінним.

Як переоформити фіксований номер на іншого власника?

Вартість послуги переоформлення договору на іншого власника становить 10 грн. Щоб переоформити договір, необхідно заповнити бланки заяв встановленої форми. Після дотримання формальностей будуть оформлені документи на нового власника.

Як дізнатися стан свого рахунку?

Стан свого рахунку можна дізнатися наступними способами:

  • відправити порожнє SMS повідомлення або ? на номер 0941111100
  • зателефонувати в центр інформаційної підтримки абонентів 094 50 50 750 (дзвінки з мобільних номерів, тарифікуються згідно тарифів оператора зв'язку)

Чи покриває щомісячна абонплата вихідні дзвінки?

Абонплатою покриваються лише ті вихідні хвилини, що включені до пакету.

Я в четвер поклав на аванс 60 гривень, а у вівторок телефон відключили за несплату. Як таке може бути?

При переході в новий звітний період (перехід відбувається 1- го числа календарного місяця) автоматично нараховується абонплата і відповідно, з рахунку клієнта знімається нарахована сума. Можливо, покладених на аванс грошей не вистачило для переходу на наступний місяць.

Чи переходять невикористані в цьому місяці хвилини і гроші в наступний місяць?

Пакети із сплаченими наперед хвилинами припускають використання цих хвилин протягоммісяця. У наступний місяць ці хвилині не переходять. Гроші, які абонент авансує на свій рахунок, витрачаються по мірі нарахування оплати за послуги.

Хто може отримати детальну, роздруковану інформацію щодо розмов?

Тільки власник телефону, офіційно зареєстрований у компанії Інтертелеком, за умови пред'явлення посвідчення особи, або довірена особа, що пред'явила доручення і посвідчення особи, може одержати деталізовану інформацію щодо розмов у друкованому вигляді

Як довідатися розмір своєї абонплати?

Необхідно зателефонувати в центр інформаційної підтримки абонентів 094 50 50 750 (дзвінки з мобільних номерів, тарифікуються згідно тарифів оператора зв'язку)

Як швидко підключать телефон після його оплати?

Після оплати боргу телефон активується протягом 30-ти хвилин.