Опис послуги
Спілкуватися з друзями та родичами, діловими партнерами і колегами стає набагато простіше. Ваш номер Інтертелеком тепер завжди з вами. Для використання послуг оператора вам необхідно лише мати обладнання з можливістю підключення до мережі інтернет і програмне забезпечення.
Послуга дає можливість приймати вхідні дзвінки на ваш номер телефону і здійснювати дзвінки за вигідними тарифами незалежно від місця розташування. При використанні послуги «SIP номер» абонентський номер, який всі знають, залишається без зміни, що дає можливість приймати вхідні дзвінки «як у себе вдома» і «на роботі».
Детальний опис
Послуга дозволяє організувати і забезпечити голосовим зв'язком віддалені офіси і виробничі або торгові приміщення, де раніше не було можливості організувати зв'язок. Єдина вимога до приміщення - це наявність інтернет-доступу з мінімальною швидкістю в прямому і зворотному каналі 90 Кбіт / с.
Тарифні пропозиції оператора дозволяють здійснювати дзвінки на міжнародний напрямок за вигідними і привабливими цінами.
Додаткова інформація
Оператор «Інтертелеком» забезпечує маршрутизацію голосового трафіку від SIP-сервера до абонентів приймаючої сторони. Вибір обладнання використання, програмного забезпечення, каналу передачі даних до SIP сервера від абонента залишається на розсуд абонента.
Пристрої
На даний момент за послугою можлива організація голосового зв'язку на різних пристроях. Абонент може отримати голосовий зв'язок Інтертелеком на наступних пристроях: ноутбуці і персональному комп'ютері, неттоп, нетбуці, планшетному комп'ютері, комунікаторі (смартфоні) з підключеною послугою передачі даних (незалежно від стандарту) і різними операційними системами (Android, iOS, Symbian, Windows Molibe 5.0 - 6.5, Windows Mobile 7, Bada і інші), мультимедійному плеєрі з операційною системою (iOS або Android) з можливістю підключення до мережі інтернет по Wi-Fi або організацією передачі даних, а так само підключити SIP обладнання провідних світових виробників (від простого SIP адаптера до офісних Ip-АТС).
Підключити послугу SIP телефонії та оцінити всі переваги пропозиції голосових послуг можливо без телефону, що працює в стандарті CDMA.
Для використання вам потрібно гарнітура або мікрофон з навушниками.
Програмний інтерфейс
Встановлення SIP переадресації
Встановити для отримання вхідних дзвінків на SIP
*7471 - безумовна переадресація
*7471*1 - переадресація, якщо немає відповіді
*7471*2 - переадресація по "зайнято"
*7471*3 - переадресація по "зайнято" і якщо немає відповіді
Зняти
*7470 - безумовна переадресація
*7470*1 - переадресація, якщо немає відповіді
*7470*2 - переадресація по "зайнято"
*7470*3 - переадресація по "зайнято" і якщо немає відповіді
*7470*0 - зняти УСІ типи переадресації відразу
Послуга
|
SIP номер (30 днів)
|
SIP номер
|
SIP номер (зі щоденною платою)
|
Активація послуги
|
5 грн 0 грн (IT Phone Online)
|
5 грн
|
5 грн
|
Абонентська плата
|
20 грн / 30 днів 0 грн / 30 днів (IT Phone Online)
|
20 грн / мic
|
1 грн / 1 день
за умови споживання послуг *
|
Послуга діє
|
для всіх тарифних планів з пакетом послуг на 30 днів
|
для всіх тарифних планів, крім тарифних планів з пакетом послуг на
30 днів
|
для всіх тарифних планів, крім IT Phone Online
|
Одночасне використання двох різних послуг "SIP номер" неможливо.
Активувати або деактивувати послугу «SIP номер (зі щоденною платою)» можливо багаторазово протягом календарного
місяця в будь-який час доби.
Доступні дії при несплаченої абонентській платі за послугу "SIP номер" (також не списується щоденна плата):
вихідні дзвінки на номери 101, 102, 103, 104, * 750, 0945050750
встановлення і зняття переадресації
вхідні та вихідні sms (послуга sms доступна в додатку ITPhone)
*Щоденна абонентська плата знімається при вчиненні вихідних дзвінків і вхідних викликів, (крім номерів 101, 102, 103, 104, * 750, 0945050750, встановлення і зняття переадресації) протягом доби. Доба - проміжок часу між 00:00:00 та 23:59:59. Якщо початок першого дзвінка ініційовано до 00:00, а завершення після 00:00, то за фактом цього дзвінка списується тільки одна щоденна абонентська плата.
Як активувати
Послуги «SIP номер» зі щоденною або щомісячною абонентською платою можна підключити:
Корпоративні абоненти зможуть організувати послугу так само у відділі по роботі з корпоративними абонентами.
Послуга «Sip-номер» надається для абонентів мережі мобільного зв'язку «Інтертелеком» (код «94»). Також послуга підключається на мобільний номер 094, який присвоюється при підключенні міського номера.
Для роботи послуги, після її активації вам необхідно всього чотири параметри:
1) SIP ID, який є логіном для доступу. Даний ID Ви можете переглянути в Особистому кабінеті на сайті компанії особистому кабінеті.
2) Пароль. Після активації послуги пароль для користування послугою Ви отримаєте по SMS або можете встановити пароль в особистому кабінеті. Пароль повинен містити не менше 10 символів; містити символи, набрані в різних регістрах; містити цифри.
3) SIP сервер. Адрес SIP сервера - 195.128.182.62 или sip.intertelecom.ua.
4) Для для включення переадресації на «SIP номер» Вам необхідно або відправити SMS з текстом YES на номер 0941111747 або в особистому кабінеті.
Для виключення переадресації необхідно або відправити SMS з текстом NO на номер 0941111747 або в особистому кабінеті. Зверніть увагу: при неактивній послузі SIP, переадресація на SIP, повинна бути теж не активною. Якщо ви не відключіть переадресацію на SIP, то не зможете приймати дзвінки.
З активованою послугою «SIP номер» ви отримуєте повний пакет голосових послуг, доступних на вашому тарифному плані, для використання по SIP-протоколу. Приклад, якщо Ви абонент ТП «600 хвилин», то за підключеної послуги «SIP номер» Ви зможете використовувати пакетні хвилини в розмірі 600 хвилин на місяць, як на телефоні стандарту CDMA, так і по Sip-протоколу. Тарифікація всіх голосових послуг у тарифному плані, що використовується по SIP-протоколу, залишається незмінною згідно з вашим тарифним планом, включаючи міжнародний напрямок, дзвінки на номери мобільних операторів.
При використанні SIP-телефонії для здійснення вихідних дзвінків всі номери повинні набиратися в повному форматі з кодом міста і лідируючим 0. Це виробляється або кожен раз вручну або, за підтримки такої можливості встановленим соффтфоном, в якому настроюється спеціальне правило для набору номера з автоматичним підхопленням коду міста.
Зверніть увагу!
З метою безпеки абонент може здійснювати вихідні дзвінки тільки з однієї IP-адреси. А саме, з того IP адреси з якого він зареєструвався першим. При реєстрації за допомогою іншого пристрою, з яким буде призначений інший IP адреса (другий) вихідні дзвінки працювати не будуть.
Щоб змінити IP-адресу на інший, необхідно вимкнути все соффтфони, на яких використовується номер і через кілька хвилин запустити будь-який з них.
Для нових абонентів
Вам необхідно відвідати Центр обслуговування абонентів або дилерську точку продажів, укласти договір на надання послуг голосового зв'язку на обласну, районну або мобільний нумерацію.