Послуга дозволяє тому, хто зателефонував, залишити Вам голосове повідомлення у поштовій скриньці у тому випадку, коли Ви по тій чи іншій причині не можете відповісти на дзвінок:

  • телефон відключений або не відповідає;
  • телефон знаходиться поза зоною дії мережі;
  • Ви не відповідаєте на другий вхідний дзвінок.

 

Увага! Якщо у Вас спрацьовує встановлена переадресація виклику, дзвінок на Голосову скриньку не спрямовується.

Як замовити послугу «Голосова пошта»

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви.

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як управляти послугою «Голосова пошта»

Управляти Голосовою поштою на терміналі можливо наступним чином:

  • активувати: набрати *04 та натиснути ВИКЛИК;
  • деактивувати: набрати #04 та натиснути ВИКЛИК.

 

У разі замовленої послуги той, хто дзвонить, почує привітання (стандартний варіант: «Вітаю! Залиште, будь ласка, своє повідомлення після звукового сигналу», який можливо змінити) та звуковий сигнал, після якого може залишити голосове повідомлення.

 

Як користуватися послугою «Голосова пошта»

Щоб зайти до поштової скриньки та прослухати повідомлення, які були залишені, необхідно виконати наступні дії:

  • набрати *120 та натиснути ВИКЛИК;
  • ввести свій пароль (за умовчанням 1) та натиснути #. 

Для управління Голосовою поштою використовуйте наступні клавіші телефону:

[1] – прослухати попереднє повідомлення;

[2] – прослухати поточне повідомлення;

[3] – прослухати наступне повідомлення;

[4] – прослухати всі повідомлення по черзі;

[5]параметри поточного повідомлення;

[6] – видалити поточне повідомлення;

[7]вибір групи «Нові повідомлення»;

[8]вибір групі «Збережені повідомлення»;

[9]видалити всі повідомлення;

[0]виклик довідки.

[#] + [0] – зміна пароля для читання повідомлень (набрати новий пароль та натиснути вказану комбінацію);

[#] + [1] – змінити привітання:

[0] – виклик довідки;

[1] – почати запис привітання;

            [] – закінчити запис привітання;

            [3] – прослухати привітання;

            [4] – змінити привітання;

            [5] – повернутися до головного меню без збереження змін;

            [*] – відновити параметри за умовчанням.

[#] + [2] – змінити схему оповіщення про надходження голосової пошти;

            [0] – відключити оповіщення;

            [1] – увімкнути оповіщення за допомогою індикатора терміналу;

            [3] – увімкнути оповіщення за допомогою SMS-повідомлення;

            [9] – вихід без зміни схеми оповіщення.

[#] + [4] – змінити відтворення часу та дати повідомлення (включити/відключити).

[#] + [5] – змінити відтворення номеру відправника повідомлення (включити/відключити).

[*] змінити рівень гучності відтворення.

 

Оповіщення про надходження «Голосової пошти»

Інформація про надходження голосової пошти абоненту може поступати наступним чином:

  • за допомогою SMS-повідомлень;
  • за допомогою індикатора на дисплеї терміналу (зазвичай це піктограма конверту).

 

Для отримання інформації про надходження голосової пошти, номер одержувача повідомлення повинен бути заданий абонентом у міжміському форматі без першого 0 -"код області+номер абонента" (наприклад, 482222222) або для номеру мобільної ємкості 094 - "94+номер абонента" (наприклад, 942222222). Після введення номеру введіть #. Якщо номер заданий у іншому форматі, оповіщення не доставляється, у тому числі повідомлення не доставляється на прямі номери обласної/районної нумерації, якщо вводиться «конвергентний» 094 номер.

 

Параметри послуги «Голосова пошта»

Кількість повідомлень, що зберігаються - 10

Строк збереження нових (які не були прослухані) повідомлень – 30 діб

Тривалість повідомлення – до 60 секунд

Тривалість привітання – до 20 секунд

 

Як тарифікується послуга «Голосова пошта»

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги складає 5.40 грн.

Увага! Після замовлення послуги рекомендується змінити пароль за замовчанням “1” на персональний (від 3 до 10 символів).

Для прискорення роботи «Голосової пошти» можна виконувати необхідні дії без повного прослуховування повідомлень інформатора.