Послуга дозволяє отримувати SMS-повідомлення, яке містить інформацію про пропущені дзвінки, коли:

  • термінал знаходився поза зоною покриття мережі;
  • термінал опинився поза зоною покриття після початку з’єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною;
  • термінал був вимкнений;
  • термінал був вимкнений після початку з’єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною;
  • всі вхідні лінії були зайняті;
  • дзвінок скинуто стороною, що телефонує до знаходження приймаючого терміналу (до появи першого гудка на приймаючому терміналі).

 

Непропущеними дзвінками вважаються (повідомлення доставлятися не буде):

  • прийняті дзвінки;
  • переадресовані дзвінки;
  • дзвінки, які потрапили на “Голосову почту”;
  • дзвінок скинутий приймаючою стороною;
  • дзвінок скинутий стороною, що здійснює виклик, після знаходження приймаючого терміналу (після появи першого гудка на приймаючому терміналі.

 

Послуга не надається:

  • у випадку відключення на номері оператором вхідного зв’язку.

 

Формат оповіщення:

  • Vam zvonili: [q] хххххххх чч:мм дд/мм (q – к-сть дзвінків з номера хххххххх, чч:мм – час останнього дзвінка, дд/мм – дата останнього дзвінка);
  • у випадку, коли номер особи, що телефонує, був невизначеним, замість номера телефону видаються символи <NA> (Not Available);
  • у випадку, коли абонент, що телефонує, скористався послугою Конфіденціальний дзвінок (АнтиАВН), замість номера телефону видаються символи  <PN> (Private Number);
  • інформація видається по 20 останніх пропущених дзвінках за останні 7 діб.

 

Управління послугою:

  • Для активації послуги "Хто телефонував" необхідно відправити SMS на номер 0941110946 з текстом YES
  • Для деактивації послуги необхідно відправити SMS на номер 0941110946 з текстом NO
  • активація/деактивація послугитаком можлива в АССА.