1 Оператор «Інтертелеком» цінує своїх постійних абонентів, тому докладає максимум зусиль для того, щоб зробити спілкування більш комфортним і вигідним.

Для абонентів комерційних голосових та інтернет-тарифних планів оператор «Інтертелеком» надає нову програму лояльності «Найкраще спілкування».

Скориставшись пропозицією програми лояльності абоненти можуть отримувати не лише задоволення від спілкування, а й винагороду.

Умови програми лояльності

Кожен абонент оператора «Інтертелеком», який користується послугами голосового зв'язку та інтернет доступу і є учасником програми лояльності, починаючи з 3 місяця обслуговування в мережі отримує винагороду - щомісячний бонус на рахунок. Розмір бонусу залежить від терміну використання послуг оператора.

Накопичення бонусів

Бонуси за програмою лояльності нараховуються в залежності від витрат на послуги зв'язку попереднього місяця, а також Лояльного стажу.

У витрати на послуги зв'язку входять - вартість підключення, абонентська плата за тарифний план, організація і абонентська плата додаткових послуг без автоподовження, всі вихідні і вхідні дзвінки, передача факсу, відправлення SMS по всіх напрямах, трафік інтернет/ПД. Не враховується оплата адміністративних послуг і сума витрат на послуги зв'язку оплачена з бонусів.

Лояльний стаж*

Кількість бонуса в % від витрат

на послуги зв'язку в попередньому місяці

Від 3 до 6 місяців 2%
Від 6 місяців до 2 років
5%
Від 2 до 3-х років
7%
Від 3-х до 5 років 10%
Від 5 до 10 років 15%
Більше 10 років 20%

*Лояльний стаж для абонентів цифрового ідентификатора і мобільної нумерації - це період користування абонентом телекомунікаційними послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни власника (якщо не відбувалася зміна власника, то з моменту підключення номера).

Лояльний стаж для абонентів обласної та районної нумерації - це період користування абонентом послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни тарифного плану виключно на тарифний план з меншою сумою абонентської плати (включаючи додаткові пакетні умови) або зміни власника. Якщо зміни тарифного плану або власника не відбувалося - то з моменту підключення номера. При зміні тарифного плану на тарифний план з більшою або рівною сумою абонентської плати (включаючи додаткові пакетні умови) Лояльний стаж не переривається.

Бонуси нараховуються кожне 1 число місяця при переході абонента в новий місяць. У випадку, якщо абонент не перейшов у новий місяць, бонуси не нараховуються.

Термін дії бонусів - 1 календарний місяць.

Використання бонусів

Беручи участь у програмі лояльності та отримуючи бонуси, абоненти можуть користуватися послугами зв'язку від оператора «Інтертелеком», не витрачаючи на це додаткових коштів.

Нараховані бонуси за програмою лояльності можна використовувати на наступні послуги зв'язку:

  • вихідні дзвінки понад пакет на мобільні мережі операторів України, міжнародний зв'язок, дзвінки на 0800, 0900 та супутникові системи зв'язку, міжміський зв'язок, дзвінки по області, дзвінки на місцеві міські номери, дзвінки в мережі «Інтертелеком» і на мобільні номери з кодом 094;
  • відправка SMS на всі напрямки;
  • плата за трафік Інтернет/ПД/WAP, фото на e-mail, сеанс прийому/передачі даних;
  • передача факсу, прийом факсу;
  • активація (замовлення) додаткових послуг: «Мобільний хіт», «SIP-номер», «Роумінг», «Знову на зв'язку», «Вільна лінія», «Вільна ніч», «Інтернет доступ», «Пакетна передача даних», «Комутована передача даних», «Звіт по дзвінках в ел. вигляді», «Звіт по трафіку в ел. вигляді», «Факс», «SMS», «Голосова пошта».

Алгоритм витрачання бонусів для абонентів голосових послуг (областна та районна нумерація): в разі наявності голосових або грошових бонусів на особовому рахунку абонента, тарифікація вихідних дзвінків проводиться в такому порядку - першими використовуються передплачені пакетні хвилини з телефонного номера, далі голосові бонуси з телефонного номера, далі бонуси у грошовому вираженні з телефонного номера і потім бонуси у грошовому вираженні з особового рахунку.

Алгоритм витрачання бонусів для абонентів інтернет послуг (цифровий ідентифікатор та мобільна нумерація): в разі наявності бонусних МБ або грошових бонусів на особовому рахунку абонента, тарифікація МБ проводиться в такому порядку - першим використовується передплачений пакетний трафік, далі бонусні МБ, далі бонуси у грошовому вираженні з номера і потім бонуси у грошовому вираженні з особового рахунку.

Нараховані бонуси не підлягають зняттю з особового рахунку абонента в грошовому вираженні.

Як стати учасником програми лояльності

Взяти участь чи відмовитися від програми лояльності «Найкраще спілкування» можна будь-яким з наданих способів:

  • активувати в автоматичній системі самообслуговування абонентів (АССА)
  • відправити SMS на номер 094-111-3232 з текстом "YES" (прийняти участь) або "NO" (відмовитися)
  • подзвонити до Центру інформаційної підтримки і замовити програму
  • замовити в Центрі обслуговування абонентів або дилерських точках продажу

Програма лояльності «Найкраще спілкування» доступна для активації фізичним та юридичним особам, які обслуговуються на комерційних тарифних планах обласної, районної, мобільної та віртуальної нумерацій.

Програма лояльності не надається абонентам корпоративних тарифних планів.

Ми дякуємо кожного абонента за довіру і вибір оператора «Інтертелеком» для спілкування з друзями і близькими.

Залишайтеся на зв'язку з «Інтертелеком» і отримуйте максимум від спілкування!