Тарифний план доступний для підключення до 31.08.2017.
Вільний доступ до 3G інтернету - 1000 МБ в день на швидкості до 14,7 Мбіт і необмежений трафік понад пакету на швидкості до 128 Кбіт/с.
Тарифний план |
Безлімітний мега день ІТ |
Вартість підключення в коробкових рішеннях | 50 грн |
Абонентська плата (за умови споживання послуг протягом доби) |
5 грн/день |
Пакетні МБ на швидкості до 14,7 Мбіт/с | 1000 МБ/день |
Вартість 1 МБ понад пакета на швидкості до 128 Кбіт/с |
Необмежено |
Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с |
безкоштовно |
При підключенні тарифного плану автоматично активується послуга «Турбо швидкість», яка дозволяє скористатись передачею даних у рамках пакетних МБ за технологією EV-DO Rev.В зі швидкістю до 14.7 Мбіт/с (середня швидкість 5 Мбіт/с). Після закінчення пакетних МБ послуга надається на швидкості до 128 Кбіт/с.
Вартість активації послуги - 0 грн.
Для початку використання послуги необхідно перевірити технічну можливість пристрою для роботи за технологією Rev.B або придбати Wi Fi роутер з підтримкою Rev.В.
Підключення до тарифного плану проводиться на безконтрактній основі.
В даному тарифному плані для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність».
«Абонентська активність» - сплата абонентської плати (плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний/вихідний трафік; платні вхідні/вихідні дзвінки, або платні sms повідомлення.
При відсутності «Абонентської активності» протягом 6 календарних місяців підряд надання послуг припиняється, при цьому всі нараховані бонуси анулюються. Відновити послуги можливе протягом 24 місяців. Відновити користування послугами можна будь-яким із способів: телефону *750, 0945050750 в системі IVR або за допомогою оператора служби підтримки, через web - сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання з цифровим ідентифікатором, який відновлюється; в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
При відновленні послуг з режиму очікування особовий рахунок, абонентський номер, цифровий ідентифікатор, баланс на основному рахунку, історія АССА зберігаються.
Відновлення обслуговування відбувається на той тарифний план з набором
додаткових послуг, який був підключений у абонента до моменту
активації послуги «Режим очікування». Для відновлення послуг на особовому
рахунку абоненту необхідно наявність суми коштів, достатньої
для оплати абонентської плати.
Перехід на тарифний план «Безлімітний мега день ІТ» не надається.
Перехід з тарифного плану «Безлімітний мега день ІТ» можливий на будь-який інтернет-тарифний план, доступний для підключення на загальних умовах.
Зміна тарифних планів можлива в АССА, Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.
Мінімальний термін дії тарифного плану «Безлімітний день ІТ» становить 3 календарних місяці c дати запуску тарифного плану (з 10.11.14).
Тарифікація проводиться в гривнях з урахуванням ПДВ.
Тарифікація сесій Інтернет відбувається з точністю до 1 КБ з округленням до цілої копійки. Сесії до 512 байт не тарифікуються.
Абоненту привласнюється локальний IP-адресу. З мережі Інтернет IP-адреса недоступна. Доступ в Інтернет здійснюється по протоколу NAT.