Інтертелеком надає компенсацію за тимчасові незручності під час збою роботи мережі 28 липня 2016 року.
Нагадаємо, 28 липня через аварію в системі енергопостачання підприємства надання послуг було призупинено о 15:21. О 18:00 було відновлено послуги голосового зв'язку, а о 20:30 — послуги передачі даних та інших сервісів в мережі Інтертелеком.
В якості компенсації всім абонентам нараховуються бонусні хвилини, трафік високошвидкісного 3G інтернету або грошові кошти.
Абонентам лінійки інтернет-тарифів Інтертелеком надає 600 МБ високошвидкісного 3G інтернету.
Користувачам тарифних планів з поденним нарахуванням трафіку надається компенсація в розмірі щоденної кількості мегабайт в рамках чинного тарифу.
Абонентам тарифних планів лінійки «3G Старт» ( «3G Старт +», «Бізнес 3G Старт», «3G Старт IT», «3G Старт + IT», «3G Старт акційний», «3G Старт акційний IT» буде нарахований трафік у розмірі 300 МБ.
Щодо користувачів безлімітних тарифних планів (у тому числі тарифного плану «Адреналін» з послугами «Необмежений» і «Необмежений +», а також тарифного плану «Мобільне життя ReVolution Необмежений») будуть нараховані грошові бонуси в розмірі абонентської плати за один день:
Користувачам голосових тарифних планів надається спеціальний пакет «10 хвилин + 100 МБ». Бонусні хвилини в рамках даного пакету доступні для дзвінків на всі
напрямки по Україні: всередині мережі Інтертелеком, на місцеві міські
номери та міські номери інших областей, а також номери інших мобільних
операторів.
Активувати всі перераховані бонуси можна до 30 вересня 2016 року за допомогою відправки SMS повідомлення на номер (094) 111 28 07 або в особистому кабінеті (АССА). Бонусні кошти нараховуються протягом 30 днів з моменту активації послуги.