Шановні абоненти.
Раді повідомити вам, що з 15.11.2024 року компанія «Інтертелеком» розпочинає обслуговування абонентів мобільного зв’язку за радіотехнологією GSM та повертається на національний рівень надання телекомунікаційних послуг.
Послуги в стандарті CDMA надаватимуться без обмежень до 01.01.2025 року.
Всі абоненти мобільного зв’язку компанії «Інтертелеком» будуть автоматично переведені на нові умови обслуговування зі збереженням існуючих телефонних номерів і особових рахунків, отримуючи послуги в стандарті GSM з використанням широкого спектру обладнання, що підтримує технологію GSM.
Основні переваги:
Компанія здійснить заміну SIM-карт для всіх своїх абонентів абсолютно безкоштовно до 01.01.2025 в нижчевказаних торгових точках або здійснивши доставку SIM-карт поштою.
Важливо! Для продовження отримання послуг від «Інтертелеком» з 01.01.2025 року за технологією GSM вам необхідно отримати та активувати SIM-карту у обладнанні що підтримує стандарт GSM.
Покрокова інструкція для абонентів по переходу на GSM-стандарт
Для абонентів-фізичних осіб:
Для мешканців м.Одеси: необхідно звернутись в один із Центрів обслуговування абонентів «Інтертелеком» зі своїм номером та отримати безкоштовно SIM-карту стандарту GSM за адресою:
- ЦОА вул. Мала Арнаутська 100
-Пр-т Ак.Глушко, 5
-Мала Арнаутська,98
-Мала Арнаутська, 107
-В. Бувалкіна, 38 (Бочарова)
-С.Ріхтера, 132/1
-О.Одарія, 3 (Радіо ринок, п.20)
-А. Бабаджаняна, 40 в (р-к Малиновського, «Точка Связи»)
Для мешканців Одеської області та інших областей: необхідно зателефонувати до Центру інформаційної підтримки за номером 094 50 50 750 або *750 з номерів Інтертелеком та залишити заявку на отримання нової SIM-карти стандарту GSM, вказавши наступну інформацію:
-ПІБ;
-контактний номер телефону;
-індекс/номер відділення поштового оператора (Укрпоштою-безкоштовно або Новою Поштою-за рахунок отримувача)"
Після оформлення заявки очікуйте SMS-повідомлення від логістичної компанії про доставку SIM-картки з вашим абонентським номером Інтертелеком.
Для активації номеру необхідно вставити отриману SIM-картку в обладнання стандарту GSM та здійснити вихідний дзвінок на будь-який номер чи номер підтримки Інтертелеком 094 50 50 750.
Для налаштування інтернет - з'єднання необхідно зайти в Налаштування - Стільниковий зв'язок:
Голос та дані – вибрати 3G;
Роумінг даних – ВКЛ;
Точка доступу (APN) - IT.
Продовжуйте отримувати послуги Інтертелеком, користуючись всіма перевагами стандарту GSM.
Обов'язковою умовою є отримання SIM-карти власником номеру з посвідченням особи!
Для абонентів - юридичних осіб
Необхідно звернутись до свого менеджера або зателефонувавши за номером Центру інформаційної підтримки бізнес клієнтів 094 50 50 800 для отримання подальших інструкцій щодо отримання SIM-карти GSM .
Обов'язковою умовою є отримання SIM-карти довіреною особою компанії з документами, що підтверджують повноваження від компанії.
Альтернативні можливості користування
В випадку , якщо на даний момент відсутня можливість користуватись послугами в стандарті GSM, ви можете продовжити отримання послуг по SIP протоколу, встановивши застосунок IT Phone.
IT Phone – це застосунок, спеціально розроблений для абонентів «Інтертелеком», за допомогою якого абоненти можуть здійснювати та приймати дзвінки через інтернет на будь-які телефонні номери та напрямки. В додатку доступний сервіс отримання та надсилання SMS повідомлень та багато інших функцій https://bit.ly/it_phone.
З більш детальною інформацією можна ознайомитись за посиланням https://www.intertelecom.ua/perekhod_na_sip?lang=u...
Для інтернет абонентів CDMA, та широкосмугового доступу надання послуг буде призупинено з 01.01.2025
Детальна інформація за телефонами служби підтримки для фізичних осіб - 094 50 50 750 та для юридичних осіб - 094 50 50 800
Ми цінуємо кожного абонента, який залишається разом з нами протягом всього періоду діяльності компанії!