2016 рік став для Інтертелеком одним з Найбільш успішних в корпоративному сегменті. Клієнтоорієнтована політика дозволила збільшити число бізнес-абонентів на 12% у порівнянні з 2015 роком. При цьому дохід в B2B сегменті зріс на 23%.
Трендом 2016 року у ринку телеком в B2B напрямку стала послуга «0-800», в Інтертелеком вона стала найбільш затребуваною і популярною серед бізнес-абонентів. Попит на неї зріс на 83% у порівнянні з 2015 роком. За словами співробітників оператора, зростання популярності обумовлений ексклюзивним рішеннями, які не можуть запропонувати інші телеком гравці. 70% клієнтів Інтертелеком, які підключили дану послугу - це банківські організації, торгові компанії і інтернет-магазини. Також номерами 0-800 стали користуватися заводи, фабрики, агропромисловий підприємства і навіть великі будівельні компанії.
Драйвером зростання доходу в корпоративному напрямку стало прагнення компаній підключати послуги SIP-телефонії. Кількість абонентів в 2016 році, що користуються SIP номерами, зросла на 29%, а дохід від послуги зріс на 41% у порівнянні з попереднім роком. За минулий рік завдяки оператору була організована робота служб таксі, телефонних мереж компаній і довідкових служб в самих різних областях України. Більше 60% абонентів SIP-телефонії зосереджено в Київській, Одеській і Харківській областях.