Компанія Інтертелеком інформує своїх абонентів про процес отримання компенсації за перебої в наданні послуг.
Довідка: 11 листопада співробітниками СБУ було проведено слідчі дії, в результаті яких було вилучено ключове обладнання Інтертелеком і, тим самим, порушена працездатність мережі. Дані дії призвели до відключення мережі у понад мільйон абонентів по всій Україні. Увечері 12 листопада зв'язок було відновлено в повному обсязі. Загальний час простою склало близько двох діб.
З урахуванням часу відсутності можливості отримання послуг доступу в інтернет і передачі даних пропонується наступний порядок компенсації:
- абоненту необхідно активувати додаткову послугу «Компенсація абонентам». Послугу можна активувати наступними способами: в особистому кабінеті АССА, зателефонувавши оператору в call-centre або шляхом відправки SMS на номер 0941112807.
Компенсацію мають можливість отримати абоненти, які були підключені до Інтертелеком до 12 листопада 2016 року. У зв'язку з тим, що 11-12 листопада голосовий зв'язок працював, то відшкодовуються заподіяні незручності у зв'язку з відсутністю інтернету.
Розмір компенсації наступний:
• для тарифних планів з щомісячною абонентською платою розмір компенсації буде дорівнює вартості двох днів;
• для тарифів з абонентською платою за день, за фактом користування розмір компенсації буде дорівнює двом щоденним абонентським платам.
• для інтернет-тарифів з помегабайтной оплатою розмір компенсації буде дорівнює 200 МБ трафіку;
• для голосових тарифів розмір компенсації буде дорівнює 100 МБ.
Компенсацію можна активувати до 15 січня 2017 року.
Послуга буде діяти 30 днів з моменту активації.