Всі 15 років своєї діяльності Інтертелеком працює над тим, щоб його абоненти отримували послуги найвищої якості і завжди залишалися задоволеними. Результати такої роботи компанія регулярно контролює за допомогою досліджень і опитувань аудиторії. Ключовим показником лояльності або іншими словами "доброго ставлення" є індекс NPS.
У світовій практиці значення NPS більше 25% вважається показником високого рівня лояльності споживачів. У Інтертелеком в 2016 році цей показник склав 68% в голосовому сегменті. На Півдні України він виявився найвищим - до 80%, а на Півночі стався найбільший ріст + 126% за рік.
Задоволеність інтернет послугами також знаходиться на високому рівні і показує до 46%.
Така висока оцінка послуг Інтертелеком в 2016 році стала можлива завдяки постійній роботі по поліпшенню якості зв'язку, збільшення швидкості і розширенню території покриття. Зв'язок Інтертелеком покриває територію на якій проживає 86,2% населення країни.
"Ми дякуємо абонентів за довіру і високу оцінку наших послуг. Показник NPS є для Інтертелеком пріоритетним, оскільки за його результатами ми бачимо, наскільки абоненти задоволені якістю наданих послуг. Ми й надалі прагнутиме утримувати цей показник на високому рівні за рахунок модернізації мережі і постійного підвищення якості обслуговування ", - прокоментував генеральний директор ТОВ" Інтертелеком ", Борис Акулов.
* Дані взяті з дослідження незалежного агентства Ukrainian Marketing Group. Опитування проводилося в грудні 2016 року.