Шановні абоненти!
З метою покращення надання послуг в умовах оптимізації CDMA мережі компанія Інтертелеком розробила мобільний додаток IT Phone, який дозволить здійснювати дзвінки через інтернет та використовувати послуги мобільного зв'язку Інтертелеком без покриття CDMA мережі та CDMA обладнання, маючи лише доступ до мобільного або фіксованого інтернету будь-якого оператора чи провайдера.
Додаток IT Phone легко і швидко скачується та встановлюється на ваш GSM смартфон, і ви продовжуєте використовувати свій номер Інтертелеком через додаток.
Переваги використання номера у додатку IT Phone:
Для підключення свого існуючого номера в IT Phone необхідно виконати кілька простих кроків:
З детальною інструкцією ви можете ознайомитись за посиланням: https://www.intertelecom.ua/uploads/pages/instrukc...
Зверніть увагу, що умови надання послуг залишаться колишніми для вас. Ви залишитеся на своєму тарифному плані з такою самою абонентською платою та зможете у будь-який момент повернутися на звичні умови при зміні обставин. Єдина відмінність – це відсутність можливості використовувати інтернет трафік від Інтертелеком, тому що у додатку немає такого функціоналу. За бажанням ви можете змінити свій тарифний план, що діє, на більш підходящий з лінійки тарифних планів «SIP Online», які розроблені спеціально для використання послуг у додатку і мають більше пакетне наповнення хвилин для дзвінків на інші мережі.
1. Що таке додаток IT Phone та які завдання він вирішує?
IT Phone – додаток, що дозволяє використовувати послуги зв'язку без прив'язки до мережі оператора маючи, лише доступ до мобільного або фіксованого інтернету. Для роботи додатка не потрібна висока швидкість інтернет-доступу, достатньо буде і 2G. Додаток працює аналогічно будь-якому месенджеру (Viber, Telegram), тільки додатково до всіх переваг дає можливість підключити та використовувати номер Інтертелеком.
Переваги використання номера у додатку IT Phone:
- відсутність залежності якості надання послуг від покриття мережі. Робота програми залежить від підключеного на пристрої інтернет доступу, який може бути мобільним або фіксованим і надаватися будь-яким оператором/провайдером.
- немає прив'язки до наявності обладнання, що підтримує CDMA стандарт, використовувати номер від Інтертелеком можливо у будь-якому смартфоні.
- можливість об'єднати до 5 номерів в одному смартфоні та вибирати зручний графік їх використання.
2. У чому відмінність програми IT Phone від інших месенджерів (Viber, Telegram та інше)?
- у додатку IT Phone є можливість використовувати як існуючий номер, так і підключити новий мобільний номер Інтертелеком на вигідних тарифах.
- здійснення дзвінків всередині додатка абсолютно безкоштовно, на інші напрями тарифікація здійснюється згідно з підключеним на номері тарифним планом, який можна порівняти з дзвінками зі звичайного номера.
3. Яке інтернет-з'єднання вибрати?
Інтернет доступ за допомогою якого буде працювати додаток може бути мобільним у смартфоні від будь-якого оператора або фіксованим, який використовуватиметься за допомогою Wi-Fi.
4. Що можна змінити під час використання номера за допомогою додатка? Чи зберігаються умови обслуговування номера?
Умови, на яких надаються послуги залишаться незмінними, єдина відмінність – це відсутність можливості використовувати інтернет трафік від Інтертелеком, оскільки використання номера у додатку не передбачає такої можливості. За бажанням, ви можете змінити свій тарифний план, що діє, на більш відповідний з лінійки тарифних планів «SIP Online», які розроблені спеціально для використання послуг у додатку і мають більше пакетне наповнення хвилин для дзвінків на інші мережі. З умовами даної лінійки тарифних планів можна ознайомитись за посиланням: https://digital.intertelecom.ua/.
5. Як мені перейти на використання номера у додатку IT Phone?
Для встановлення додатку потрібен будь-який пристрій з доступом до Інтернету та операційною системою Android або IOS. Додаток встановлюється в Google Play або App Store. Відповідно до інструкції https://www.intertelecom.ua/uploads/pages/instrukc... здійснити авторизацію, підтягнути свій існуючий номер та продовжити використання послуг.
6. Чи можу я використати номер у телефоні під час встановлення його у додатку?
Так, у телефоні номер залишиться, але для використання номера у додатку необхідно встановити переадресацію, яка надсилатиме всі вхідні дзвінки у додаток. Однак здійснювати вихідні дзвінки можна як у додатку, так і за допомогою телефону.
7. Чи потрібно щось додатково оплачувати під час використання номера у додатку?
Вартість надання послуг не зміниться, також ніяких додаткових плат не стягуватиметься. Ця можливість розроблена, щоб розширити можливості використання номера.
8. Чи зможу я відмовитися від номера в додатку і використовувати його як звичайно?
З номером у телефоні нічого не відбувається, він залишається робочим у будь-якому разі. Якщо ви бажаєте використовувати номер тільки в телефоні, необхідно буде зняти переадресацію і вхідні дзвінки знову надходитимуть на телефон.
9. Чи зможу я користуватися інтернет-доступом від Інтертелеком при використанні номера в додатку?
Функціонал програми влаштований так, що не надає можливості використовувати інтернет-трафік, тому для використання номера у додатку вам необхідно мати доступ до інтернету від іншого оператора/провайдера.
10. У мене в пакеті є інтернет-трафік. Як мені його використати?
Використання інтернет доступу у додатку не передбачено, але ви можете вибрати найбільш підходящий тарифний план з лінійки SIP Online і отримати більше пакетних хвилин за ту ж вартість. Ознайомитись з тарифами можна за посиланням: https://digital.intertelecom.ua.
11. Якщо я не зможу використати інтернет трафік у пакеті, чому моя абонентська плата тоді залишається такою самою?
У вас є можливість перейти на тарифний план лінійки SIP Online, яка в пакеті включає більше хвилин і не включає інтернет трафік. Таким чином, вам не потрібно буде переплачувати за інтернет трафік.
12. Чи потрібно мені якось по-іншому поповнювати рахунок для користування номером?
Способи поповнення рахунку залишаються незмінними. Ознайомитись з ними ви можете за посиланням: https://www.intertelecom.ua/payments
13. Що таке послуга SIP?
Це послуга, яка дозволяє користуватися голосовим зв'язком через інтернет стороннього провайдера.
- Вам не потрібен додатковий CDMA телефон, SIP номер віртуальний і встановлюється на Ваш смартфон, що діє, як додаток;
- Ви зможете використовувати номер по всій території України, де немає покриття CDMA;
- За допомогою SIP послуги номер можливо зробити багатоканальним та одним зовнішнім для всіх співробітників Вашої компанії;
- У Вас з'явиться можливість приєднати всі номери до ВАТС та CRM.
При підключенні SIP Ви отримаєте місяць БЕЗКОШТОВНОГО користування номером та наступні два місяці зі знижкою у 50%.
Ми можемо БЕЗКОШТОВНО надати Вам окремий номер для тестування можливостей цієї послуги.
14. Які завдання вирішить SIP-багатоканальність та ВАТС для моєї компанії?
- При наявності багатоканальності Ви зможете приймати кілька дзвінків одночасно на один номер
- Швидко організувати віддалений кол-центр або розширити корпоративний зв'язок.
- Ви зможете відповідати на дзвінки клієнтів в офісі, вдома чи в дорозі. Достатньо встановити переадресацію на Ваш мобільний номер.
- Підвищується загальна ефективність Вашого бізнесу, Ви зможете контролювати роботу своїх співробітників.
- При підключенні SIP-багатоканальності Ви отримуєте індивідуальні тарифи на підключення ВАТС, вартість тарифа від 150,00грн на місяць
15. Скільки коштує SIP-багатоканальність?
Ми можемо відправити комерційну пропозицію з індивідуальними тарифами на SIP-багатоканальність на Вашу електрону адресу або залиште Ваш контактний номер та менеджер самостійно з Вами зв’яжеться.
16. Яке обладнання та програми мені необхідно мати при роботі через SIP?
Дана послуга працює через декілька сервісів, можливе підключення через додаток IT Phone, для цього необхідно мати смартфон з інтернетом стороннього провайдера, або через ПК, ноутбук чи планшет, для цього необхідно скачати такі програми, як Zoiper, 3CXPhone, X-Lite та мати гарнітуру.
17. Можливо самостійно налаштувати роботу через SIP?
Ви можете самостійно налаштувати роботу через SIP, на нашому сайті є детальні інструкції або звернутися до нашої технічної підтримки, яка допоможе вам з налаштуванням.
18. Що необхідно щоб підключити SIP?
Вам необхідно надати заяву на підключення даної послуги своєму менеджеру або залишити Ваш контактний номер та менеджер самостійно з Вами зв’яжеться.