Вільний доступ до 3G інтернету з нарахуванням 500 МБ в день на швидкості до 3,1 Мбіт або до 14,7 Мбіт і сплатою 7 грн. в день тільки за фактом використання.
Тарифний план |
Вільний день IT |
Вартість підключення в стартових пакетах «3G Інтернет» |
0 |
Абонентська
плата
|
7 грн/день |
Пакетні МБ | 500 МБ/день |
Вартість 1 МБ понад пакету | 0,10 грн |
Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с |
0 |
Надсилання sms на номери «Інтертелеком» | 0,02 грн |
Тарифікація проводиться в гривнях з урахуванням ПДВ.
Тарифікація сесій Інтернет відбувається з точністю до 1 КБ з округленням до цілої копійки. Сесії до 512 байт не тарифікуються.
Абонентам, які активували даний тарифний план надається можливість скористатися послугою передачі даних на базі технології EV-DO Rev.А зі швидкістю до 3.1 Мбіт/с.
При активації послуги «Турбо швидкість» послуга передачі даних надається за технологією EV-DO Rev.B зі швидкістю до 14.7 Мбіт/с.
Послугу «Турбо швидкість» можна активувати будь-яким із способів: в Особистому кабінеті, у Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.
Послуга активується одноразово протягом календарного місяця.
Вартість активації послуги - 0 грн.
В даному тарифному плані для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність».
«Абонентська активність» - сплата абонентської плати (плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний/вихідний трафік; платні вхідні/вихідні дзвінки, або платні sms повідомлення.
При відсутності «Абонентської активності» протягом 6 календарних місяців підряд надання послуг припиняється, при цьому всі нараховані бонуси анулюються. Відновити послуги можливе протягом 24 місяців. Відновити користування послугами можна будь-яким із способів: телефону *750, 0945050750 в системі IVR або за допомогою оператора служби підтримки, через web - сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання з цифровим ідентифікатором, який відновлюється; в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
При відновленні послуг з режиму очікування особовий рахунок, абонентський номер, цифровий ідентифікатор, баланс на основному рахунку, історія в Особистому кабінеті зберігаються.
Відновлення обслуговування відбувається на той тарифний план з набором
додаткових послуг, який був підключений у абонента до моменту
активації послуги «Режим очікування». Для відновлення послуг на особовому
рахунку абоненту необхідно наявність суми коштів, достатньої
для оплати абонентської плати.
Перехід з тарифного плану «Вільний день ІТ» можливий на будь-який з інтернет-тарифних планів, доступних для підключення на загальних умовах.
Зміна тарифних планів можлива в Особистому кабінеті, Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.
Мінімальний термін дії тарифного плану «Вільний день ІТ» становить 3 календарних місяці c дати запуску тарифного плану (з 01.06.14).
Постійна IP адреса не надається. Абоненту надається локальна IP-адреса. З мережі Інтернет IP-адреса недоступна. Доступ в Інтернет здійснюється по протоколу NAT.