Шановний абонент. Пропонуємо Вам заповнити Заяву для активації доступу до користування послугами Центру інформаційної підтримки абонентів. Розширене обслуговування через Центр інформаційної підтримки дозволить Вам зручно та оперативно замовляти додаткові послуги, змінювати тарифні плани, заблокувати телефонний номер, отримати інформацію по особовому рахунку та фінансовим документам.


Заява

Предмет заяви
Активація доступу до користування послугами Центр інформаційної підтримки абонентів (надалі (ЦІП)

Призначення рівня доступу:

Абонент
Назва організації *
ЄДРПОУ *
Галузь бізнесу *
Номер корпоративного
договору *
ПІБ відповідальної особи *
Посада відповідальної
особи *
Паспортні дані
відповідальної особи *
Номер телефону відповідальної
особи, з якого будуть
надходити виклики до ЦІП *
Додатковий контактний номер
телефону відповідальної особи
Кодове слово *
для ідентифікації при
звернені до ЦІП
E-mail *


Умови користування

Активуючи доступ до користування послугами через «ЦІП», Корпоративний абонент дозволяє відповідальної особі – курівнику (куратору, бухгалтеру) корпоративної групи, користуватися всіма сервісами, які передбачає послуга «ЦІП» згідно переліку прав у Додатку 1 до цієї заяви.

Зміни, які проводяться по особовим рахункам, відбуваються за згодою та з відома Корпоративного абонента.

Корпоративний абонент бере на себе повну відповідальність за дії, які виконуються відповідальною особою за допомогою звернення до «ЦІП».


З детальною інформацією щодо умов користування ЦІП Ви можете ознайомитися на сайті www.interteleсom.ua або за номерами *800 (з номерів Інтертелеком, безкоштовно), та за номером 0 800 5050 75 (дзвінки безкоштовні з номерів операторів України).



Шаблон заяви на відкриття доступу до системи самообслуговування.doc