Умови програми лояльності
Використання бонусів
Програма «Бонусні хвилини»
Як стати учасником програми лояльності
Умови програми лояльності
Кожен абонент оператора «Інтертелеком», який користується послугами голосового зв'язку і інтернет доступу і активував програму лояльності, починаючи з 3 місяці обслуговування в мережі, отримує винагороду - щомісячний бонус на рахунок. Розмір бонусу залежить від терміну використання послуг оператора.
Накопичення бонусів
Бонуси за програмою лояльності нараховуються в залежності від витрат на послуги зв'язку попереднього місяця, а так само Лояльного стажу.
У витрати на послуги зв'язку входять - вартість підключення, абонентська плата за тарифний план, організація і абонентська плата додаткових послуг без автоподовження, всі вихідні і вхідні дзвінки, передача факсу, відправка SMS по всіх напрямах, трафік інтернет / передача даних. Не враховується оплата адміністративних послуг і сума витрат на послуги зв'язку оплачена з бонусів.
Лояльний стаж*
|
Кількість бонусу в% від витрат на послуги зв'язку в попередньому місяці
|
Від 3 до 6 місяців
|
2%
|
Від 6 місяців до 2 років
|
5%
|
Від 2 до 3-х років
|
7%
|
Від 3-х до 5 років
|
10%
|
Від 5 до 10 років
|
15%
|
Більш 10 років
|
20%
|
*
Лояльний стаж для абонентів обласної та районної нумерації - це період користування абонентом послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни тарифного плану виключно на тарифний план з меншою сумою абонентської плати (включаючи додаткові пакетні умови) або зміни власника. Якщо зміни тарифного плану або власника не відбувалося - то з моменту підключення номера. При зміні тарифного плану на тарифний план з більшою або рівною суми абонентської плати включаючи додаткові пакетні умови Лояльний стаж не переривається.
Лояльний стаж для абонентів цифрового ідентифікатора і мобільної нумерації
- це період користування абонентом телекомунікаційними послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни власника (якщо не відбувалася зміна власника, то з моменту підключення номера).
Бонуси нараховуються кожне 1 число місяця при переході абонента в новий місяць. У разі, якщо абонент не перейшов в новий місяць, бонуси не нараховуються.
Термін дії бонусів - 1 календарний місяць.
Використання бонусів
Беручи участь в
програмі лояльності і отримуючи бонуси, абоненти можуть користуватися послугами
зв'язку від оператора «Інтертелеком», не затрачаючи на це додаткових коштів.
Нараховані бонуси за програмою
лояльності можна використовувати на наступні послуги зв'язку:
- вихідні дзвінки
понад пакет на мобільні мережі операторів України, міжнародний зв'язок,
дзвінки на 0800, 0900 та супутникові системи зв'язку, міжміський зв'язок, дзвінки по області, дзвінки
на місцеві міські номери, дзвінки в мережі Інтертелеком і на мобільні
номера з кодом 094;
- відправка SMS по всьому
напрямками;
- плата за трафік
Інтернет / ПД, фото на e-mail, сеанс прийому / передачі даних;
- передача факсу,
прийомфаксу;
- активація (замовлення)
додаткових послуг: «Мобільний хіт», «SIP-номер», «Роумінг», «Знову на зв'язку»,
«Інтернет доступ», «Пакетні дані», «Коммутируемая передача даних»,
«Звіт по дзвінках в ел. вигляді »,« Звіт по трафіку в ел. вигляді »,« Факс »,
«SMS», «Голосова пошта».
Алгоритм витрачання бонусів для абонентів голосових
услуг
(обласна і районна нумерація): в разі наявності голосових або грошових бонусів на особовому
рахунку абонента, тарифікація вихідних дзвінків проводиться в такому порядку
- першими використовуються передплачені пакетні хвилини з телефонного номера,
далі голосові бонуси з телефонного номера, далі бонуси у грошовому вираженні
з телефонного номера і потім бонуси у грошовому вираженні з особового рахунку.
Алгоритм
витрачання бонусів для абонентів інтернет послуг
(Цифровий ідентифікатор і мобільна нумерація): в разі наявності бонусних МБ
або грошових бонусів на особовому рахунку абонента, тарифікація МБ проводиться в
наступному порядку - першим використовується передплачений пакетний трафік, далі
бонусні МБ, далі бонуси у грошовому вираженні з номера і потім бонуси у
грошовому вираженні з особового рахунку.
Нараховані бонуси не підлягають зняттю з особового рахунку абонента в
грошовому вираженні.
Програма «Бонусні хвилини»
В рамках програми лояльності
«Світ Інтертелеком» продовжує діяти для абонентів, які брали участь в
ній до 01.04.2012.
За кожний повний рік перебування в статусі абонента оператора
«Інтертелеком», такому абоненту щомісячно нараховуються безкоштовні хвилини
для вихідних дзвінків на місцеву мережу та мережу «094»:
Абонентський стаж*
|
Кількість бонусних хвилин **
|
Від 1 року до 2-х років
|
20
|
Від 2-х років до 3-х років
|
40
|
Від 3-х років до 4-х років
|
60
|
Від 4-х років до 5 років
|
80
|
Від 5-и до 6 років
|
100
|
Від 6-и до 7 років
|
120
|
Від 7-и років та вище
|
140
|
*Абонентський стаж - період користування абонентом телекомунікаційними
послугами ТОВ «Інтертелеком». Виняток становлять: абоненти, з якими
були розірвані договори в результаті несплати абонентської плати в
Протягом двох місяців, а потім повторно підключені.
В цьому випадку абонентський стаж вступає в дію (відраховується) з моменту дати повторного включення.
**За кожен рік обслуговування в мережі «Інтертелеком» Абоненту додається
додатково 20 безкоштовних хвилин для вихідних дзвінків на місцеву мережу та
мережу «094». Максимальна кількість бонусних хвилин становить 140
хвилин.
У програмі беруть участь абоненти прямої обласної та районної нумерації оператора
«Інтертелеком», які обслуговуються в комерційних голосових тарифних
планах.
У програмі не можуть брати участі абоненти тарифних планів:
«3G Юзер 20-50», «3G Адреналін», «Вільний доступ», «Бізнес на зв'язку 25,
30, 50 »,« 3G Юзер »,« Супер Безліміт »,« Нова Свобода »,« Мобільний
офіс + »,« Мегаполіс + »,« Оптимальний »,« Свобода слова + »,« Все разом 30,
50, 60, 75 »,
«3G Турбо», «3G Турбо Вільний доступ», «Супер Безліміт +», «Все
включено »,« Зручний міський »,« Вільні розмови »,« Оптимальний + ».
Інформування Абонентів про кількість нарахованих бонусних хвилин
Інформацію про кількість нарахованих бонусів абонент може дізнатися:
- зателефонувавши на короткий номер * 750;
- відправивши SMS на номер 0941113232
, після чого йому буде відправлено повідомлення із зазначенням кількості бонусних хвилин;
- в системі самообслуговування абонентів
Як стати учасником програми лояльності
Взяти участь або відмовитися від програми
лояльності «Найкраще
спілкування »можна будь-яким з
наданих способів:
- активувати в особистому кабінеті
- відправити SMS на номер 094-111-3232 з
текстом "YES" (принять участие) або "
NO" (отказаться)
- зателефонувати до Центру інформаційної підтримки та
замовити програму
- замовити в Центрі обслуговування абонентів або
дилерських точках продажів
Програма лояльності «Найкраще спілкування» доступна для активації фізичним і
юридичним особам, які обслуговуються на комерційних тарифних планах
обласної, районної, мобільної та віртуальної нумерації.
Програма лояльності не надається
абонентам корпоративних тарифних планів.