Тимчасове припинення договору – абонент може тимчасово відключити свій номер терміном від 3 до 12 місяців.
Замовлення послуги здійснюється в Центрах обслуговування абонентів «Інтертелеком».
Абоненту, у якого активована послуга тимчасового припинення договору,
абонплата (вартість пакету) за ті дні, коли телефон було вимкнуто, не
нараховується.
Термін дії послуги: від одного (1) до трьох (3) місяців;
від одного (1) до шести (6) місяців;
від одного (1) до дев’яти (9) місяців;
від одного (1) до дванадцяти (12) місяців.
На період надання даної послуги номер зберігається за абонентом, при цьому абонентська плата не стягується.
Як замовити послугу «Тимчасове припинення договору».
Замовити дану послугу можна у Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви.
Для надання цієї послуги необхідна присутність власника даного номеру
(фізична особа-власник з паспортом; юридична особа – лист-заявка на
фірмовому бланку з «мокрою» печаткою та з номером вихідного листа).
Як активувати послугу «Тимчасове припинення договору».
Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.
Як тарифікується послуга «Тимчасове припинення договору».
Вартість послуги залежить від терміну замовлення послуги та від оплати щомісячної абонентської плати на даному номері:
Термін | Вартість в грн., з ПДВ(при щомісячній абонентській платі чи авансі на послуги зв’язку, у розмірі до 49 (включно) гривень) | Вартість в грн., з ПДВ (при щомісячній абонентській платі чи авансі на послуги зв’язку, у розмірі від 50 грн. і вище) |
3 місяці | 30,00 | 40,00 |
6 місяців | 60,00 | 80,00 |
9 місяців | 90,00 | 120,00 |
12 місяців | 120,00 | 160,00 |
Послуга оплачується одноразово, в незалежності від терміну дії. На момент надання послуги на рахунку повинна бути сума, достатня для оплати цієї послуги.