Шановні абоненти, які проживають на території Закарпатської, Івано-Франківської, Волинської, Львівської, Рівненської, Чернівецької, Тернопільської, Донецької та Луганської областей.
Нагадуємо, що з 01.09.2020 компанія «Інтертелеком» припиняє використовувати частину радіочастотного ресурсу та обмежує надання своїх послуг на зазначених територіях. Ми цінуємо кожного нашого абонента, який був з нами протягом усього періоду діяльності компанії. Усвідомлюючи свою соціальну та корпоративну відповідальність за якісне і безперебійне надання послуг, компанія «Інтертелеком» зробила все можливе, щоб абоненти даних регіонів продовжували отримувати якісний зв'язок і після припинення діяльності компанії.
Абоненти Інтертелеком можуть скористатися послугою перенесення телефонного номера для підключення до мережі будь-якого іншого мобільного оператора, який надає відповідні послуги в зазначених вище регіонах.
Як перейти на обслуговування, зберігши свій номер 094?
Голосовий абонент «Інтертелеком»:
- Уточнити свій мобільний номер (для абонентів міської, обласної нумерації) за посиланням: https://www.intertelecom.ua/phoneconvert
- Зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті intertelecom.ua. Детальніше про те, як зареєструватися: lk-396a3ed840.pdf
- Пройти ідентифікацію даних в мережі «Інтертелеком» в Особистому кабінеті (для абонентів безконтрактної форми обслуговування). Детальніше: identifikatsiya-dannykh-v-seti-i-239e66eaf2.pdf
- Заповнити заявку на сайті оператора;
- Прийти в магазин обраного оператора з паспортом для завершення підключення або звернутися в його Контакт центр. Переконатися в наявності покриття на сайті оператора.
Інтернет абонент «Інтертелеком»:
- Зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті intertelecom.ua. Детальніше: lk-396a3ed840.pdf
- Переконатися, що до вашого цифрового ідентифікатора приєднаний код 094;
- Перевірити ПІБ і контактний номер телефону, що були зазначені при підключенні номера. У разі зміни контактного номера, оновити дані;
- В Особистому кабінеті пройти ідентифікацію даних в мережі «Інтертелеком» (для абонентів безконтрактної форми обслуговування) identifikatsiya-dannykh-v-seti-i-ebf88c64ae.pdf
- Заповнити заявку на сайті оператора;
- Прийти в магазин обраного оператора з паспортом для завершення підключення або звернутися в його контакт центр. Переконатися у наявності покриття на сайті оператора.
Для юридичних осіб «Інтертелеком»:
- Зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті intertelecom.ua. Детальніше: lk-396a3ed840.pdf
- Переконатися, що до вашого цифрового ідентифікатора приєднаний код 094;
- Перевірити назва організації або ПІБ ФОП, код ЄДРПОУ (ІПН) і контактний номер, зазначені при підключенні номера. У разі зміни контактного номера, оновити дані;
- Оформити заявку на сайті оператора або звернувшись за телефоном контакт центру. Переконатися у наявності покриття на сайті оператора.
Також своїм голосовим абонентам компанія «Інтертелеком» пропонує зберегти свій міський або мобільний номер і продовжити користуватися послугами голосового зв'язку «Інтертелеком», за допомогою перенесення номера в мобільний додаток IT Phone.
Додаток дозволяє користуватися послугами зв'язку «Інтертелеком», зберігаючи свій номер і тариф. Інтернет телефонія IT Phone встановлюється на будь-який GSM-смартфон, що дозволяє користуватися «Інтертелеком» як другим номером, не використовуючи при цьому додаткове CDMA-обладнання.
Як перенести свій номер в мобільний додаток IT Phone?
- Встановити мобільний додаток IT Phone на своєму GSM телефоні з Google Play або App Store;
- Зареєструвати свій номер (прямий міський або мобільний 094) в додатку;
- Продовжувати користуватися голосовим зв'язком від «Інтертелеком» зі своїм номером, який знають рідні, близькі та партнери.
Якщо ви хочете надалі користуватися своїм міським або мобільним номером «Інтертелеком», за допомогою перенесення номера в мобільний додаток IT Phone. Дізнайтеся як це можна зробити за посиланням: itphone_registratsiya
Звертаємо увагу, реєстрацію номера у додатоку необхідно здійснити до 01.09.2020.
До вимикання мережі «Інтертелеком» у вашій області вхідні дзвінки будуть надходити на IT Phone, тільки у разі, якщо у вас встановлена переадресація на SIP-номер, в іншому випадку, дзвінки будуть надходити на ваш діючий термінал. Вихідні дзвінки можна здійснювати як з старого пристрою, так і з мобільного додатка IT Phone.