Опис послуги
Послуга дозволяє отримувати SMS-повідомлення, яке містить інформацію про пропущені дзвінки, коли:
- термінал знаходився поза зоною покриття мережі;
- термінал опинився поза зоною покриття після початку з’єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною;
- термінал був вимкнений;
- термінал був вимкнений після початку з’єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною;
- всі вхідні лінії були зайняті;
- дзвінок скинуто стороною, що телефонує до знаходження приймаючого терміналу (до появи першого гудка на приймаючому терміналі).
Непропущеними дзвінками вважаються (повідомлення доставлятися не буде):
- прийняті дзвінки;
- переадресовані дзвінки;
- дзвінки, які потрапили на “Голосову почту”;
- дзвінок скинутий приймаючою стороною;
- дзвінок скинутий стороною, що здійснює виклик, після знаходження
приймаючого терміналу (після появи першого гудка на приймаючому
терміналі.
Послуга не надається у випадку відключення на номері оператором вхідного зв’язку.
Формат оповіщення
- Vam zvonili: [q] хххххххх чч:мм дд/мм (q – к-сть дзвінків з номера хххххххх, чч:мм – час останнього дзвінка, дд/мм – дата останнього дзвінка);
- у випадку, коли номер особи, що телефонує, був невизначеним, замість номера телефону видаються символи <NA> (Not Available);
- у випадку, коли абонент, що телефонує, скористався послугою
Конфіденціальний дзвінок (АнтиАВН), замість номера телефону видаються
символи <
PN> (Private Number);
- інформація видається по 20 останніх пропущених дзвінках за останні 7 діб.
Вартість послуги
Абонентська плата за користування послугою - 0 грн, з ПДВ
Вартість активації послуги - 0 грн, з ПДВ
Як активувати
Активуйте послугу "Хто телефонував" будь-яким з доступних способів:
- відправивши SMS-сообщение с текстом YES на номер 0941110946;
- в Особистому кабінеті;
- в Центрах обслуговування абонентів;
- в дилерських точках продажу.