У разі поломки вашого обладнання, або необхідності його налаштування ви можете звернутися в сервісний центр «Інтертелеком». При відсутності в вашому місті наших представництв, відправте обладнання на ремонт в сервісний центр «Інтертелеком» за допомогою служб доставки «Нова пошта» або «Укрпошта».
У разі відправлення товару кур'єрською службою, оформите відправлення на адресу:
Нова Пошта |
Укрпошта |
|
Адреса |
Відділення №20 |
м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 100 |
Одержувач |
Сервісний центр ТОВ «Інтертелеком» 0946699714 |
|
Контактний номер |
||
Гарантійний ремонт:
Разом з обладнанням вкладіть гарантійний талон, в повній комплектації і фірмовій упаковці, а також лист з описом несправностей і особливостей їх прояву.
У ТТН обов'язково повинна бути вказана модель обладнання та серійний номер, відповідний гарантійному талоні.
Не гарантійний ремонт:
При надсилання не гарантійного обладнання, обслуговування буде платним. Разом з обладнанням вкладіть лист з описом несправностей і особливостей їх прояву.
З орієнтовною вартістю ремонту ви можете ознайомитись за посиланням: https://www.intertelecom.ua/tariffs/dop_uslugi/posluhy_servisnoho_tsentru/equipment_repair. Остаточна вартість може змінюватися в залежності від складності ремонту і буде озвучена інженером сервісного центру після проведення діагностики.
Після відправки обладнання клієнт повинен зв'язатися з представником сервісного центру за контактним номером і повідомити номер ТТН.
Після отримання вашого обладнання в сервісний центр на ваш контактний номер надійде смс-повідомлення з номером акту прийому обладнання та номером квитанції за яким ви в будь-який час зможете перевірити статус ремонту: https://www.intertelecom.ua/tariffs/dop_uslugi/posluhy_servisnoho_tsentru/equipment_repair
Ремонт обладнання здійснюється протягом 14 днів з дати надходження в сервісний центр або до 45 днів за згодою клієнта.
У разі гарантійного обслуговування - доставка обладнання в сервісний центр здійснюється за рахунок клієнта, з сервісного центру назад клієнту - за рахунок ТОВ «Інтертелеком».
У разі не гарантійного обслуговування - доставка обладнання в обидві сторони здійснюється за рахунок клієнта.